HTML

www.anz.com

2014.06.16. 06:39 Ozziapus

Még a múlt héten lefutott az ügy, de érdemes megjegyezni. Valaki, valahogyan megtudta a céges bankkártyám adatait és elköltött 4000 dollárt. Hívott egy kdeves jóember, hogy ő a Falcon Protection-nél dolgozik az ANZ-en belül, és látják, hogy valószínűleg ellopták az adataimat, és ha tényleg nem én költöttem Chichago-ban, illetve Észak Sydneyben, továbbá az Amazonon akkor letíltják a kártyámat, küldik az újat és kivizsgálják a történteket.

No és a pénzt is visszaadják.

Az egész lefutott pár nap alatt. Megvallom nem izgultam.

Nem tudom miért nem.

Nem tartottam attól, hogy nem kapom vissza a pénzem... 

Elég volt annyi, hogy megkérdezték én voltam-e vagy sem. Illetve, hogy nálam van-e a kártya. És ennyi.

Tanulságnak annyi, hogy lopni lopnak, de itt meg is védenek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ozziapus.blog.hu/api/trackback/id/tr536258895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása