HTML

Sydney - második nap

2014.05.23. 10:55 Ozziapus

Igen a tisztaságról mindenkinek más a véleménye, szóval reggel gyors fürdőszoba takarítás. Itt is ugyanazok a tisztítószerek vannak mint otthon a design azonos, a név néha más. De van Windex.

Kezdtem a zuhany a mosdó és a wc vizkőmentesítésével, majd a tükör lemosásával. Rögtön szebb lettem, és kiderült a látásom se romlott el.

Majd a szép tiszta fürdőben…

Utána gondoltam irány a CBD és miután telefont is vettem, bank biztosító… csak az idő szalad és a kommunikációs ablak is előkerült – érthetőbben otthon is ébren vannak meg én is fenn vagyok, plusz egy remek 22-es csapdája.

Ugyanis a telefont aktiválni kell a neten. Ja és útlevél is kell hozzá, meg lakcím, ezért nem jött össze elsőre, se papírok nem voltak nálam se a címet nem tudtam. Ok. De a mobilon aktiválás elött nincs net, tehát újra haza, aktíválás… ekkor már kettő, negyed három volt, amiből látszott, hogy nem lesz már CBD.

Legalább délután tudok autót keresni.

Este 11-re éjfélre meg is volt. Remélem sikerül megvenni. Elég sok szempontnak kellett megfelelni, hogy kiválaszthassam a megfelelőt. Regisztrációs adó, műszaki érvényesség, típus, ár, futott km. etc. etc. közben neten egyeztetés a feleséggel…

aztán újabb ájult alvás… jetflug vagy mi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ozziapus.blog.hu/api/trackback/id/tr156197976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása