HTML

Az első hétvége...

2014.05.23. 11:21 Ozziapus

Szombaton és vasárnap legózni voltam… illetve szombat este hivatalos voltam egy welcome party-ra, ami nagyon jól sikerült. El is vittek este féluton haza ahol a kocsimat hagytam… igen ám de a telóm teljesen lemerült, tartalék akksi a kocsiban, a kocsi a garázsban, a garázskulcs a házban.

Találjuk ki hogy jutok be egy lezárt és őrzött épületbe ahol még azt se tudom melyik apartmanban lakik akihez jöttem…

Ekkor jön a járőr – mármint a ház biztonsági személyzete -, egy életem egy halálom én ezt megpróbálom… Mondom, hogy a barátom itt lakik, de nem tudom felhívni, mert lemerült a telefonom

- Itt a telefonom, használja kérem…

- Sajnos nem tudom a számát fejből.

- Hát akkor felkísérjük az apartmanhoz, mondja a kolléga.

- Ez szuper lenne, válaszolom – ellenben elképzelésem sincs melyik az ő apartmanja – a házban mondjuk 2-300 lakás van minimum.

- Akkor odaadom az akkumulátorom, mondom köszönm, de nem kompatibilis…

- Semmi gond jöjjön be velünk a biztonsági központba és ott elrendezzük, van töltőm.

- OK.

Bemegyünk a portára, az egyikük küzd egy darabig a töltövel, megkérdem megengedi-e, hogy én bedugjam. Már pattan is fel a helyéről, üljek oda. Nos rögtön 2 monitor kb. 60 kamera képét látom, miközben összerakom.

- Itt marad? Mi mennénk még egy kört, figyeli addig a monitorokat?

- Hááát – és itt előjött a keleteurópai “félsz” – nem lehetne, hogy maradnak?

- Miért is ne… uhhh… – úgy belegondoltam, ha a rendőrség épp arra járna és meglátna engem ahogy a telefonom nyomogatom és sehol a két őr… és egyedül ülök a biztonsági területen vajon mi történne…, mert ezek itt hagynának engem símán a számítógépekkel, kamerákkal, telefonokkal, töltőkkel magamra…

Amíg a telefon magához tért beszélgettünk egy kicsit. A szokásos dolgokról… Igen a magyarok jó focisták… igen a Puskás az igen. Ott milyen nyelven beszélnek, németül? Láthatóan érdekli őket. Vagy 10 percet dumálunk amíg a telefon összeszedi magát annyira, hogy tudjak hívni. Komolyan sajnáltam, hogy el kellett jönnöm. Olyan jól dumáltunk.

Másnap vagyis vasárnap semmi extra.. kivéve az esti vacsorát – most épp törököt, illetve ezt:

Igen ez Sydneyben van, nem Budapesten… Bezony ám! Benn kürtős kalácsot lehet venni, vagy 15 félét, persze kóstolni is lehet és van sok-sok sütemény is. Mint egy rendes magyar cukrásztában. A különbség csupán annyi, hogy kínaiak szolgálnak ki… Az ize pedig teljesen azonos.

Illetve egy jótanács kerüljük a régi házakat. Hogy is mondjam érdekesek. Ha az ember az amúgy szép falak és padlókat lát nem is sejti mi van mögötte… mondjuk az biztos, hogy a kőműves derekát kímélte, ugyanis knokrétan nem vakolta be a falat a padlóig… amit meg levakolt az mint az ökörhugyozás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ozziapus.blog.hu/api/trackback/id/tr956198013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása