HTML

Ozziapus - Egy apa kalandjai fejjel lefelé

Friss topikok

Címkék

Archívum

www.anz.com

2014.05.23. 11:26 Ozziapus

Hát az ember ha átugrik a világ másik végére nyilván kell neki bankszámla. Hiszen ez alap.

Nos én nem sokat variáltam, ott nyitottam számlát ahol a leggyorsabb és legegyszerübb volt.

Megnyitottam, tényleg gyors és egyszerű volt (összesen nem voltam 40 percet a bankban) ebben 3 ügyintézés van benne, magánszámlák, céges számla, bankkártyák, és autóbiztosítás, plusz egy bankos “továbbképzés” a biztosítási és pénzügyi vonalon.

nos mindezek után ma megnéztem a bankszámlám.

és egy jóváírást találtam:

TRANSFER FROM ANZ PROMOTIONAL OFFER $100.00

Igen. Kaptam 100 dolcsit a banktól, mert őket választottam.

www.anz.com

Hát nem egy OTP-s hozzáállás…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ozziapus.blog.hu/api/trackback/id/tr96198027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása